هفته یازدهم و دوازدهم رقابت های سوارکاری کورس بهاره کشور

هفته یازدهم و دوازدهم رقابت های سوارکاری کورس بهاره کشور  باحضور جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

در رقابت های این هفته دوازدهم، ۵۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور ۱۰۰۰ متر و ۱۶۰۰ متر رقابت های دیدنی را به نمایش گذاشتند.

نتایج هفته دوازدهم کورس بهاره گنبدکاوس به شرح زیر است:
کورس اول: ۱- تایناز امید ۲- تایناز بجنورد ۳- نازایلکای
کورس دوم: ۱- ریحانا ۲- وسوسه ۳- جی هان
کورس سوم: ۱- بای بای لیدی ۲- پیکوهج ۳- ساوی
کورس چهارم : ۱- رحما ۲- سردار ۳ – برگوت
کورس پنجم: ۱- پانامرا ۲- تک نواز ۳- مهاجم
کورس ششم: ۱- دوبی پاشا ۲- ساورسام ۳- هیچ دیو
کورس هفتم: ۱ – دل پسند ۲- یادگارقره تپه ۳- سیناخ

در این هفته از مسابقه ها جمع پیش بینی سه پره ۲۶۳ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال بود که بین ۱۶نفر از کسانی که بالاترین امتیاز (۲۴ امتیاز) را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

مبلغ ۹۸۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که به ۴۱ نفر که با پیش بینی درست مسابقه ها، یعنی بالاترین امتیاز (۴۰ امتیاز) را به دست آورد، اهدا شد.

در پیش بینی مبلغ پنج پره علاقه مندان با خرید برگه های پیش بینی پنج اسب از کورس های دوم تا ششم در سه پره نیز با خرید برگه های پیش بینی، سه اسب از کورس سوم تا ششم در این پیش بینی شرکت می کنند و در پایان افرادی که در مجموع پیش بینی امتیاز بالاتری به دست آورده اند صاحب مبالغ جمع آوری شده از محل خرید برگه ها می شوند.

در پایان این رقابت ها علاوه بر توزیع دو تن و ۵۲۰ کیلوگرم خوراک، جوایز نقدی به ارزش ۵۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفتگانه پرداخت شد.

نتایج هفته یازدهم؛
این رقابتها نیز با حضور ۵۳ راس اسب در هفت دور ۱۶۰۰ متری برگزار شد که در دورهای اول ، چهارم و هفتم کمال دالیجه عطا با اسبهای اوچر فهیم ، سامر ، و سامیا ، در دور دوم نادر صالح پور با میوگلد ، دور سوم عید محمد غراوی با پرامیل عنوان برتر را کسب کردند.
دور پنجم هم اسحاق کم با ایکس فاکتور و دور ششم عبدالرحیم آرمیده با اسکاتلند برتر شدند.
مالکان، مربیان و چابکسواران برتر هفته یازدهم در مجموع ۴۶ میلیون و دویست هزار تومان جایزه گرفتند .
سهم اسبهای برنده هم از تاخت و تاز امروز ۲تن و ۵۲۰ کیلوگرم خوراک بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید