لورنزو ستاره پرش و شروع رویایی اش

لورنزو ستاره پرش

لورنزو کوردو ایتالیایی همانند دیگر ستاره های پرش در سوارکاری پس از صعود به مسابقات یانگ رایدرز همه را تحت تأثیر قرار داد.

استعدادهای جوان سوارکاری ایتالیا با پیروزی در تمام رده های سنی؛ آخر هفته گذشته نتوانستند از پیروزی در گورلا مینور نیز دست بکشند.

آنها در مسابقات جام ملت های پرش FEI جوانان در مسابقات سوارکاران جوان، نوجوان و کودکان بالای سکو ایستادند.

سوارکاران جوان بر مسابقات خود تسلط پیدا کردند و تنها با چهار پنالتی کلی مسابقه را به پایان رساندند و به خوبی از لهستان، سوئیس و آلمان فاصله گرفتند.

النا داتی روی نبیا دله شیاوه موفق شد دو گل را به ثمر برساند و جاکومو کاسادی، مارتینا سیمونی و لورنزو کوردو نیز در این مسابقه تاثیرگذار بودند.

تیم نوجوانان ایتالیا در رقابت شش تیمی خود با برتری مسابقه را به پایان رساندند، و این در حالی بود که کودکان پس از یک نبرد هیجان انگیز با آلمان در مرکز اسب سواری Gorla Minore’s Equieffe، در نزدیکی میلان، صدرنشین شدند.

همچنین تعدادی از موفقیت‌های فردی برای ایتالیایی‌ها، از جمله برای کوردو در برنده شدن برای یک جایزه بزرگ، وجود داشت.

این سوارکار جوان که اوایل این ماه 19 ساله شد، قهرمان سابق جوانان اروپا است که در اولین جام ملت‌های سوارکاری جوانان خود نشان داد که آماده است با اسب نر خلیجی خیره‌کننده خود، به صعود ادامه دهد.

ما با لورنزو صحبت کردیم تا در مورد قهرمانی جوانان جام ملت های جامپینگ FEI و برنامه های آینده اش بیشتر بدانیم…

لورنزو ستاره پرش

این یک برد “خانگی” بود…

لورنزو ستاره پرش برای این رویداد در گورلا مینور راه زیادی برای سفر نداشت. او فقط 10 کیلومتر دورتر از آنجا زندگی می کرد  اگرچه اصالتاً اهل ساردینیا است.

من تمام روز را در اصطبل کار می کنم، کارهای مختلفی مثل اسب سواری، مراقبت از آنها، رانندگی با تراکتور یا درس دادن را انجام می دهم.

همه ما در خانواده زمان کمی را برای باهم بودن صرف می کنیم تا عملکرد ما در کارمان با تمرین بیشتر بهتر شود.

از نظر تحصیلی، امسال دبیرستان را تمام می کنم، بنابراین امسال امتحان دارم.

لورنزو کوردو با بالای سکو رفتن بیگانه نیست…

او یک قهرمان چندگانه است…

لورنزو پس از یک دوران جوانی موفق با بالای سکو رفتن غریبه نیست.

لورنزو به عنوان ستاره پرش ادامه می دهد :

می‌توانم بگویم که موفقیت‌های بزرگ من در دوران حرفه‌ای‌ام، اول از همه کسب مقام سوم در جام ملت‌های کودکان در مسابقات قهرمانی اروپا در میل استریت در سال 2016 و سپس کسب مدال طلای انفرادی کودکان در مسابقات قهرمانی اروپا در سامورین در سال 2017 است. و در نهایت، مدال طلا در مسابقات قهرمانی نوجوانان ایتالیا در سال گذشته در آرتزو.

لورنزو ستاره پرش ما به اولیوا نگاه می کند…

لورنزو در رده‌های سنی سوارکاران جوان تازه وارد است، اما کاملاً در کنار سه هم تیمی خود قرار می‌گیرد. آنها در شروع فصل از موفقیت و در کنار هم بودن خود لذت بردند و امیدوارند که ادامه آن فصل خوبی باشد.

هدف اصلی من برای سال آینده حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در اولیوا و همچنین کسب نتایج خوب در مسابقات قهرمانی ایتالیا در آرتزو است.

اولتوس “ذهنیت یک قهرمان” را دارد…

مانند لورنزو به عنوان ستاره پرش ، اسب ورزشی ایتالیایی او اولتوس نه ساله اصالتاً اهل ساردینیا است.

او از زمانی که خانواده لورنزو او را به عنوان یک اسب هفت ساله خریدند، رشد کرده است، اگرچه مشخص نبود که او در آینده یک ستاره خواهد بود.

در ابتدا، من از پتانسیل این اسب مطمئن نبودم.

وقتی این اسب را خریدیم، مسابقات بسیار کمی انجام داده بود و تقریباً هیچ تجربه‌ای نداشت.

اما پدرم به توانایی‌های این اسب اعتقاد زیادی داشت، بنابراین ما روی او خیلی کار کردیم و فهمیدیم که او اسبی با کیفیت و پتانسیل زیادی است.

اولتوس یک اسب بسیار باهوش است و وقتی وارد میدان می شود احساس می کنم همیشه می خواهد بهترین خود را ارائه دهد.

او واقعاً ذهنیت یک قهرمان را دارد. من همیشه سعی می کنم بهترین توجه خود را به او داشته باشم و بسیار مفتخرم که سوار این اسب خاص هستم که با خانواده ام آن را ساخته ایم.

فصل جوانان جام ملت های جامپینگ اف ای آن در Zduchovice ادامه دارد.

تیم ها و سوارکاران انفرادی از جمهوری چک، بلغارستان، کانادا، دانمارک، آلمان، مجارستان، ایتالیا، لیختن اشتاین، لیتوانی، لهستان و ترکیه به رقابت خواهند پرداخت.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید