شرايط متقاضيان مشاركت در شركت صنعت اسبدواني ايرانيان

از آنجائيكه طي جلسات برگزار شده با حضور جمعي از فعالان و صاحبنظران رشته اسبدواني به اتفاق آرا تصميم گرفته شد كه تشكيلاتي به منظور تصدي كليه امور مربوط به اسبدواني كشور تاسيس گردد،

لذا طبق موافقت فدراسيون سواركاري، شركتي بنام شركت صنعت اسبدواني ايرانيان (سهامي خاص) تشكيل گرديد كه در شرف ثبت ميباشد.

از آنجائيكه براساس سياست هاي فدراسيون سواركاري كشور چنين مقرر شده است كه شركت مذكور فراگير بوده و با مشاركت كليه دست اندركاران صنعت اسبدواني تشكيل گردد لذا از كليه علاقمندان واجد شرايط زير دعوت بعمل مي آيد كه مراتب آمادگي و داوطلبي خود را جهت مشاركت در اين شركت و خريد سهام حداكثر تا پايان ارديبهشت ماه جاري با درج مشخصات كامل و تلفن تماس بصورت نامه و يا با ارسال به شماره نمابر ۲۲۶۳۹۷۴۵ به دفتر فدراسيون سواركاري اعلام نمايند.

طبق تصميمات اتخاذ شده در جلسه هيئت مؤسس ، شرايط عضويت در شركت بعنوان سهامدار بشرح زير ميباشد:

۱- داشتن سابقه فعاليت در رشته اسبدواني بعنوان مالك، مربي و يا چابكسوار
۲- احراز مالكيت در مورد مالكان اسب متقاضي عضويت در شركت از طرف معاونت فني فدراسيون و احراز دارا بودن سوابق مربيگري و چابكسواري توسط معاونت اسبدواني صورت خواهد گرفت.
۳- متقاضيان بايستي مبلغ سهام مورد درخواست خود را كه جزئيات آن متعاقبا اعلام خواهد گرديد به حساب بانكي شركت در شرف تاسيس واريز نمايند.
۴- هر شخص حقيقي يا حقوقي در صورت حائز شرايط بودن ميتواند حداكثر پنج سهم شركت را خريداري نمايد و بيشتر از آن مجاز نميباشد.

همچنين طبق تصميمات متخذه در جلسه هيئت مؤسس، شرايط عضويت در هيئت مديره بشرح زير ميباشد:

۱- دارا بودن حداقل سي سال تمام
۲- دارا بودن سهام در شركت اسبدواني
۳- دارا بودن حداقل مدرك تحصيلي ليسانس و يا داشتن سوابق و تجربه كافي و موثر در رشته اسبدواني طبق تائيد فدراسيون سواركاري كشور
۴- ارائه گواهي عدم سوء پيشينه و اعتياد به مواد مخدر

تاريخ انتخابات هيئت مديره پس از ثبت نهائي شركت متعاقبا اعلام خواهد شد.
متقاضيان عضويت در هيئت مديره بايستي حداقل يك هفته قبل از تاريخ تشكيل جلسه مجمع عمومي براي انتخاب هيئت مديره، مدارك فوق را همراه با نامه اي به انضمام رونوشت كارت ملي خود به دفتر فدراسيون سواركاري تسليم نموده و رسيد دريافت دارند. انتخاب اعضاي هيئت مديره با رعايت شرايط فوق و طبق مقررات قانون تجارت صورت خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید