دوسوارکار نوجوان استان فارس در مسیر المپیک ۲۰۲۰

دوسوارکار نوجوان فارسی در رشته پرش با اسب در مسابقات FEIشرکت نموده ودر صورت موفقیت به مسابقات المپیک ۲۰۲۰اعزام خواهند شد.

امیر رضا غفوری وآرزو (فاطمه)دهقانی با همت وتلاش وصف ناپذیر خود وهمراهی خانواده وبهره مندی از مربیان استانی وبین المللی در مسابقات FEIحضور پررنگ ودرخشانی دارند واز جمله کاندیداهای اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۲۰خواهند بود .

امیررضا غفوری با حضور در نهمین دوره مسابقات پرش با اسب استان البرز در رده Dدشواری تدریجی توانست با افتخار تمام در بین ۳۶سوارکار با اسب کافی واندر بیلت از باشگاه دشت بهشت در جایگاه سوم بایستد وافتخار دیگری در کارنامه درخشان خود برای جامعه سوارکاری فارس ثبت نماید

آرزودهقانی با تلاشی خستگی ناپذیروبا همراهی وصف نشدنی خانواده خود با مربی فارسی هاشم ذنوبی در تمرینات انتخابی تیم ملی نوجوانان در ابتدای امسال شرکت کردند وبا افتخار تمام در مسابقات FEIشرکت خواهند کرد که از جمله کاندیداهای اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۲۰خواهند بود .

کمیته پرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس با برنامه ریزی منسجم واجرای به موقع تقویم ورزشی ،حضور سوارکاران فارسی را به مسابقات برون استانی وFEIوجامهای میزبانی فدراسیون سوارکاری در تهران وسایر استانها تسهیل نموده است .وبا حضور پررنگ سوارکاران فارسی وکسب مقام های مختلف موجبات رونق وتوسعه این رشته ورزشی شده است .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید