مشکل اصلی آموزش سوارکاری و راهکار اصلاحش از نظر شما چیست؟
آموزش سواری الان شرایطش بد نیست، شما پایهها رو نگاه کن، همه خوب سوار میشن، هم خوب به استایلشون میرسند، به تیپشون میرسند، دارن شو میدن، سواری دنیا هم، همینه. همه میخوان شو بدن. کسی که حرفهاش اینه با کسی که تفریحش اینه فرق داره، همهجای دنیا هم همینه. کسی که تفریحش اینه باید بیاد اینجا اسبش ترین شده باشه، مرتب شده باشه، لذت ببره و شب به کارش برسه. قرار نیست همه مهندس باشن، همه دکتر باشن گاهی مریض هم لازم داریم.
من از مکارچی خاطره دارم شما چطور؟
مکارچی باشگاهی بود که من سواری مو اونجا شروع کردم. من از اون جا خاطره دارم. اولین سواریهامو اونجا شروع کردم اما اولین مسبقه مو کرمانشاه دادم.
سقف خواستهی شما از سوارکاری کجاست؟
بی نهایت. المپیک، شایدم بیشتر(خنده) چند تا المپیک پشت سرهم.
ادامه ی این مطلب را در مجله شماره یازده بخوانید.










































