کتاب هنر آموزش سوارکاری

کتاب هنر آموزش سوارکاری و تعلیم اسب اثر هانس فون بلیکسن فنیکه است که توسط دکتر جهانگیر ارفع و دکتر هما خاتمی ترجمه شده است.

این کتاب با 268 صفحه در سال 1390 منتشر شده است. کتاب “هنر آموزش سوارکاری و تعلیم اسب” از مجموعه کتاب های بزرگان هنر سوارکاری و تعلیم اسب است و در آن به آموزش گام به گام سوارکاری و آموزش دادن اسب پرداخته شده است…..

در این کتاب نقاشی هایی برای فهم بهتر مطالب اضافه شده است. کتاب آموزش سوارکاری و تعلیم اسب مجموعه مطالب طبقه بندی شده ای دربر دارد و برای کسانی که می خواهند مفاهیم پایه کار با اسب و درساژ را یاد بگیرند مناسب است.

در این کتاب می خوانید:
مبانی تعلیم به اسب و سوارکار، بیومکانیک، ارتباط با اسب، وضعیت سوارکار، انواع نشست، تجهیزات سوارکاری، استفاده از مانژ، کار با لنژ، انواع حرکت با اسب، کار با دست جلو، کار با کاوالتی، چرخش روی پاها، نیم گذر، شانه به داخل، نحوه انتقال از حرکتی به حرکت دیگر، پاساژ، پیافه، و دهها موضوع دیگر در زمینه آموزش سوارکاری و تعلیم انواع حرکت به اسب.

ناشر: جهانگیر ارفع کبودوند
کتاب هنر آموزش سوارکاری و تعلیم اسب را علاوه بر انتشارات، می توانید از کتابفروشی فجر تهران واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به خیابان دوازده فروردین، جنب فروشگاه عصر دانش، پلاک 1334، طبقه زیرین و یا از طریق پیک با استفاده از شماره تلفن 021664109 تهیه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید