نخستین دوره مسابقات لیگ پرش با اسب استان بوشهر برگزار شد

رئیس هیات سوارکاری استان بوشهر گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ پرش با اسب این استان با حضور 27 سوارکار برگزار شد.

مهدی فرامرزی افزود: این مسابقات در دو رده مبتدی و حرفه ای با حضور سوارکاران زن و مرد به مدت یک روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس(واقع در مسیر بوشهر-عالیشهر) برگزار شد.
وی بیان کرد: در رده مبتدی 10 سوارکار زن و 6 سوارکار آقا و در رده حرفه ای نیز چهار سوارکار زن و هفت سوارکارآقا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
فرامرزی با اشاره به اینکه به میزان 20 میلیون ریال لوازم خانگی نیز بصورت قرعه کشی به تماشاگران اهدا شد ادامه داد: نفرات برتر در 2 رده مبتدی و حرفه ای مسابقات نیز مبلغی وجه نقد همراه با تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.
وی یادآور شد: این دور از مسابقات با حضور سوارکاران و اسب های بومی برگزار شد و تنها طراحی مسیر آن توسط فدراسیون سوراکاری برگزار شد.
فرامرزی یادآورشد: مسابقات کورس بهاره، پاییزه و زمستانه و همچنین استقامت نیز از دیگر برنامه های هیات سوار کاری استان بوشهر است و مسابقات کورس تابستانه نیز به دلیل نامساعد بودن هوای این استان برگزار نمی شود.
رئیس هیات سوارکاری استان بوشهر گفت: با برگزاری مسابقات در نهایت نفرات برتر به مسابقات لیگ کشوری راه پیدا می کنند که زمان برگزاری این مسابقات فروردین ماه سال آینده است.
فرامرزی یادآور شد: نخستین هفته از کورس بهاره جمعه هشتم اردیبهشت به میزبانی پیست میرمهنا بندر ریگ برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت های مجموعه اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری این دور از مسابقات گفت: باشگاه پرورش اسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و همچنین باشگاه سوارکاری بندرگاه نیروگاه اتمی بوشهر نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند از این رو انتظار داریم زمینه های میزبانی مسابقات از سوی آنها فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید