فراخوان گزارش عملکرد هیئت های سوارکاری کشور

فراخوان

فدارسیون سوارکاری ج.ا.ا در نظر دارد “گزارش عملکرد هیئت های سوارکاری کشور” را در قالب مستندات تصویری، آرشیو و در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی منتشر نماید.
لذا از کلیه هیئت های سوارکاری کشور تقاضا می شود بعد از خواندن کامل متن اطلاعیه، نسبت به ارسال DVD نهاییِ “گزارش عملکرد” تا پایان مهرماه جاری اقدام نمایند.

اهداف طرح:
آشنایی عموم مردم و جامعه سوارکاری با فعالیتهای 4 سال اخیر هیئت ها که به دو بخش قبل از کرونا و پسا کرونا تقسیم بندی شده است و نشان دهنده عملکرد تصویری هیئت ها در سه موضوع ذیل در شهر و استان مربوطه خود باشد:
– ورزش قهرمانی
-ورزش همگانی
– توسعه و آموزش

شیوه ی مستند نگاری:
هر هیئت سوارکاری می تواند فیلم مستند گزارش عملکرد خود را در قالب یک مستند 30 دقیقه ای تدوین نماید به گونه ای که در فیلم نهایی مشخصا سه بخش ذکر شده در اهداف طرح گنجانده شود و بیینده با خلاصه ای از رویدادها، کارگاه ها، مسابقات و آموزش ها و فعالیتهای هیئت آشنا گردد. همچنین پیشنهاد می گردد روش و روایت مستند به گونه ای باشد که از مصاحبه های صِرف و رو در رو پرهیز شود تا بیشتر به عناصر بصری و به تصویر کشیدن فضای مسابقه ای و یا اسبهای بومی منطقه پرداخته شود.
– فرمت نهایی فیلم می بایست در ابعاد HD و تصاویر بر مبنای استاندارهای پخش از تلویزیون باشد و تمامی موازین عُرفی و قانونی را نیز در بر داشته باشد.
– فیلم نهایی می بایست عاری از هرگونه واتر مارک و لوگوی درج شده باشد.
– مسئولیت احتمالی حق کپی رایت تصاویر آرشیوی بر عهده ی هئیت های سوارکاری می باشد.
– هیئت ها موظف اند علاوه بر نسخه نهایی تدوین شده، راش ها ی( تصاویر خام) استفاده شده در برنامه را نیز جهت گزینش و استفاده در برنامه های نهایی فدراسیون ارسال نمایند.

فیلمهای دریافتی هیئتت های سوارکاری پس از دریافت به تدریج و بصورت گزیده و یا یکجا در شبکه های اجتماعی و رسانه های آنلاین جامعه سوارکاری جهت اطلاع عموم پخش و در صورت نیاز مصاحبه های جداگانه ای نیز انجام خواهد پذیرفت و در نهایت یک فیلم خلاصه شده تحت عنوان
” گزارش عملکرد هئیت های سوارکاری کشور” جهت پخش در رسانه های ملی آماده خواهد شد.

هیئت های سوارکاری محترم جهت تحویل نسخه نهایی ویا دریافت اطلاعات تکمیلی و اخذ مشاوره در روند تبیین گزارش عملکردِ خود می توانند به شماره تماس
09126935291  با آقای مهدیار پیرزاده، مشاورهنری وتوسعه برند فدارسیون در تماس باشند

مسعود خلیلی
رئیس فدارسیون سوارکاری ج.ا.ا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید