برگزاری کلینیک آموزش سوار برای سوارکاران نونهال- نوجوان و جوانان

فدراسیون سوارکاری در نظر دارد به منظور آموزش سوارکاران نونهالان، نوجوان و جوانان پرش، کلینیک آموزش سوار را در روزهای پنجشنبه ۷ خردادماه و شنبه ۹ خردادماه در مجموعه سوارکاری آزمون با حضور آقای Lars Meyer Zu Bexten مربی برجسته بین المللی و مربی سابق تیم هنگ کنگ از کشور آلمان (رزومه پیوست) برگزار نماید.

این کلاس برای نونهالان، نوجوانان و جوانان (زیر ۲۱ سال) برگزار خواهد شد و مقرر شده است دو سوارکار با نظر مربی مذکور انتخاب و جهت شرکت در مسابقات بین المللی دوستانه به کشور آلمان اعزام شوند.

مبلغ ثبت نام: ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
شماره کارت : ۸۹۹۲ – ۴۵۴۱-۱۲۱۱-۶۲۷۴ بنام فدراسیون سوارکاری بانک اقتصاد نوین واریز نمایند. جهت ثبت نام در کلاس ضروری است تا قبل ۴/۳/۹۴ فیش واریزی را به شماره ۲۲۶۳۹۷۴۵ فکس نمایید.

آخرین مهلت ثبت نام دوشنبه ۹۴/۳/۴

رزومه لارس مایر زو بکستن
لارس مایر زو بکستن (Lars Meyer Zu Bexten) در پانزده سالگی برنده اولین مسابقه خود در کلاس ۱۵۰ سانتی متر شد. در هجده سالگی عضو تیم قهرمانی اروپا بود و جایزه Gold Riding Badge را دریافت نمود. تا سن ۲۵ سالگی برنده بیش از ۴۰ مسابقه ملی و بین المللی رده ۱.۶۰ و یک مسابقه جام ملتها شده است.
بعد از ۲۵ سالگی ایشان عمده فعالیت خود به مربیگری تمرکز کرده است و برای تعلیم تجربیات خودش به اقصا نقاط دنیا سفر کرده است که شامل اروپا، امریکای شمالی و مرکزی، خاورمیانه و آسیا می باشد.
از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۳ در فدراسیون سوارکاری آلمان مشغول به کار بوده و مسئول تیم (Chef D’ Equip) تیم آلمان در مسابقات جام ملتها بوده است.
به همراه تیم بزرگسالان در مسابقات پنج ستاره جام ملتهای CSIO در کلگری (Calgary) برنده می شوند. و همینطور در مسابقات خردسالان و جوانان اروپا به مدال برنز و طلای فردی دست یافتند.
در سالهای ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای مسابقات چین و بازیهای آسیایی او مربی تیم ملی هنگ کنگ بوده است. از نتیجه زحمات او یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز بجا مانده است.
از سال ۲۰۰۴ تاکنون لارس مربی فدراسیون جهانی (FEI) بوده است که به توسعه جهانی سیستم مربیگری FEI کمک کرده است.
لارس به همراه پدرش اولریک (Ulrich) در مرکز سوارکاری Bexter Hof در کنار تعلیمات سوارکاری، لارس و پدرش مسابقات بین المللی German Friendships را نیز برگزار می کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید