بخشنامه مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان و جوانان

سوارکاران نونهال، نوجوان و جوانی که تمایل به شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را دارند، می بایست در رویدادهای سال ۱۳۹۴ و رویدادهای ۱۳۹۵ (تا مسابقات قهرمانی کشور) حداقل راند اول یک رده B مسابقات جام های فدراسیون

و یا قهرمانی استانها (یک باراژ، دو باراژ، دوراندی) را بدون اخراج شدن یا کناره گیری کردن طی کرده باشند.

▌ تاریخ رویداد : ۱۷ و ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۵

▌ محل برگزاری : تهران- مجموعه سوارکاری آزمون

▌ مهلت اعلام اسامی: هیأتها جهت اعلام آمادگی نهایی سوارکاران منتخب و اسامی اسبهای آنها حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۵/۶/۹۵ فرصت دارند تا کتباً اسامی را به فدراسیون اعلام نمایند.

رده های سنی برای شرکت در مسابقه قهرمانی کشور شامل:

  • رده سنی نونهالان: از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۸۷
  • رده سنی نوجوانان: از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۰
  • رده سنی جوانان: از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۷۶
  • همراه داشتن شناسنامه برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است.

▌ تذکر: سوارکارانی که به میل خود به رده سنی بالاتر در مسابقات شرکت کرده اند باید در همان رده در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

– محل نگهداری اسبهای شهرستانها در صورت وجود باکس خالی مجموعه سوارکاری آزمون می باشد. جهت هماهنگیهای لازم با مدیر مجموعه آزمون تماس حاصل نمائید.

– به همراه داشتن برگ سلامت دامپزشکی جهت تمامی اسبهای شرکت کننده ضروری است لازم به ذکر است برگ سلامت مذکور توسط نماینده سازمان دامپزشکی در محل برگزاری مسابقه و ایستگاههای قرنطینه در راههای ارتباطی کشور کنترل می گردد.

– به همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است.

شيوه داوري مسابقات قهرماني كشور نونهالان، نوجوانان و جوانان  – سال ۱۳۹۵

اين رويداد طي دو روز با فاصله زماني يك روز استراحت بين هر روز برگزار مي شود. این رویدادها به شکل ۴راند (با باراژ احتمالی برای احراز مقام اول تا سوم ) برگزار می شود. در صورت اشتراک خطای چهار راند برای احراز مقام چهارم و پنجم  به زمان دور دوم روز آخر و در صورت اشتراک زمانها به زمان راند دوم روز اول مراجعه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید