اطلاعیه کارگاه آموزشی داوری استقامت

فدراسیون سوارکاری کارگاه آموزشی داوری استقامت جهت آشنایی با نرم افزار محاسبات داوری مسابقات استقامت و آگاهی از قوانین جدید FEI برگزار می‌کند.

فدراسیون سوارکاری کارگاه آموزشی داوری استقامت جهت آشنایی با نرم افزار محاسبات داوری مسابقات استقامت و آگاهی از قوانین جدید FEI روز سه شنبه مورخ ۹۶/۸/۲۳ زیر نظر مدرس بین المللی داوری استقامت جناب آقای کریستیان لوزانو (داور ۴ستاره و مدرس داوری استقامت FEI ) دراصفهان برگزار می نماید داوران فعال استقامت (حداقل در بیش از ۳ مسابقه داوری نموده اند) با معرفی از طریق هیات استان میتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام : ۲۰۰ هزار تومان
از طریق درگاه اینترنتی سایت فدراسیون سوارکاری
باتوجه به اینکه از ابتدای سال آینده الزاما تمامی مسابقات استقامت استانی و کشوری باید بر پایه نرم افزار محاسبات برگزار و گزارش گردد،لذا هریک از استانهای کشور میتوانند یک نفر از داوران استقامت را دراین کلاس معرفی و ثبتنام کنند،استانهای فعال در رشته استقامت تا سقف 3نفر و استانهائی که در سنوات اخیر میزبانی مسابقات کشوری را داشته اند تا سقف 4نفر در این کلاس معرفی و ثبتنام کنند.
درپایان،داوران ضمن دریافت گواهی حضور در کارگاه، کپی نرم افزار رانیز دریافت خواهند نمود.
این کارگاه مثل دیگر دوره های آموزش داوری جهت ابقاء در درجه مربوطه یا ارتقاء به درجات بالاتر و همچنین شرکت در دوره های داوری بین المللی امتیاز مثبت خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید