طراحی سایت های سوارکاری و صنعت اسب

ایران هورسی ، آماده خدمت رسانی به صنعت اسب و سوارکاری ایران در حوزه هایی چون راه اندای وب سایت ها ریسپانسیوی، راه اندازی و جذب فالور در شبکه های ایستاگرام و تلگرام و همچنین ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی ویژه اسب و باشگاه های سوارکاری می باشد. تمامی موارد بالا در استودیو سپنج ( که ایران هورسی از زیر شاخه های این مجموعه می باشد) انجام می شود

آنچه “استودیو سپنج” را از سایر رقبا متمایر می‌کند، تجربه و سابقه حضور تخصصی و چندین ساله در صنعت اسب و سوارکاری کشور است و موجب شده تا این گروه، شناختی کامل و دقیق نسبت به علایق و خواسته‌های فعالان این صنعت و جامعه مخاطب داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت های سوارکاری و صنعت اسب از جمله اطلاع از هزینه‌ها، با شماره تلفن 09157079885 و یا آی‌دی تلگرامی spirzadeh@ ، آقای اسماعیل پیرزاده در ارتباط باشید؛ نمونه کارهای طراحی سایت استودیو سپنج را در سایت www.sepanjgroup.com/web و یا در کانال تلگرامی sepanjweb@ مشاهده کنید.

گروه سپنج آماده است تا طراحی سایت و پرتال های هیئت‌های سوارکاری، مراکز آموزشی، پرورشی و درمانی و هم‌چنین فروشگاه‌ها و باشگاه‌های سوارکاری و سایت‌های شخصی برای مربیان، مالکان،‌ سوارکاران و اسب‌های نفیس خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام دهد.
با ما در ارتباط باشید.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید