ثبت نام نهایی تور چهار روزه سن پطرزبورگ روسیه

تور چهار روزه ویژه نمایشگاه Hipposphere از تاریخ 2 الی 5 شهریور ( 24 تا 27 آگوست) با تلفیقی از زیباترین اسبهای روسیه برگزار می گردد.

این نمایشگاه از ساعت 11 صبح به وقت محلی آغاز و تا 7 بعد از ظهر ادامه دارد.

روز اول این نمایشگاه ⁣مربوط به نمایش اسب بومی، terek می باشد
روز دوم، Oryol trotters
روز سوم،صبح اسب‌های سنگین از ساعت ۱۱ به میدان می آیند و سپس برنامه اسب نژاد Akhal teke از ساعت 3 عصر شروع می شود
روز آخر، صبح با اسبهای pony شروع و سپس با نمایش اسبهای عرب روبرو هستیم، و ازساعت ۲تا ۴ اسب‌های Don و Budyonnov که اسبهای بومی روسیه هستند به نمایش گذاشته می شوند.

شروع تور بامداد پنچشنبه از فرودگاه امام خواهد بود که با پرواز ایرفلوت به مقصد مسکو انجام می شود و پس از توقف چندساعته بلاقاصله به سن پطرزبورگ خواهیم رفت . در بازه زمانی پرواز دوم میتوانید از فروشگاه های بسیار بزرگ مستقر در فرودگاه بازدید نمائیید.
اقامت در هتل چهار ستاره Hilton همراه با صرف صبحانه خواهد بود و بلیطهای همه ی روزهای نمایشگاه برای شما رزرو خواهد شد.

هزینه این تور استثنایی مبلغ 6/000/000 تومان می باشد.
از آنجا که رزرو هتل و برخی از هزینه های دیگر قطعی و بدون امکان کنسلی می باشد، لذا ثبت نام به منزله خرید نهایی محسوب می گردد.
مهلت نهایی ثبت نام قطعی12 مرداد96 می باشد.

در این سفر میتوانید با جاذبه های دیگر سن پطرزبورگ نیز آشنا شوید:

 {gallery}Other-horse/rus{/gallery}

 

گوشه ای از دیدنی های سن پطرزبورگ:

 

شب های سفید سنت پترزبورگwhite-nights-in-st-petersburg :
شب های سفید شهر سن پترزبورگ یکی از مهم ترین دیدنی ها و در این حال جاذبه های گردشگری در پایتخت شمالی روسیه به شمار می روند.شب های سفید سن پترزبورگ که هر ساله از اوایل خرداد آغاز می شود در حقیقت یک پدیده طبیعی است و به علت طولانی بودن روزها در مناطق نزدیک به قطب شمال کره زمین به وجود می آید.شهر سن پترزبورگ که از موقعیت جغرافیایی ویژه ای برخوردار است . شمالی ترین شهر پرجمعیت جهان به شمار می رود و هر سال در اوایل تابستان به علت بسیار طولانی شدن زمان تابش آفتاب در تاریکی شب فرو نمی رود و همه مدت شبانه روز یا هوا روشن است و یا گرگ و میش صبحگاهی دارد که به همین علت شب های اوایل فصل تابستان در این شهر شب های سفید نام گرفته است .

 

 

موزه هرمیتاژ بزرگترین موزه جهان hrmytazh-museum :
بزرگترین موزه جهان است که در زبان فرانسه به معنی جای خلوت میباشد.این موزه در ابتدا کاخ زمستانی تزارها بود که در زمان دختر پطر کبیر ساخته شد و بعدها توسط کاترین کبیر گسترش یافت و به مرور کلکسیونی از نفیس ترین اشیا جهان و محل نگهداری کلکسیون شخصی کاترین گشت.در زمان جنگ جهانی برای درامان ماندن اشیا آنها را به سیبری منتقل کردند و پس از جنگ دوباره آنها را به اینجا برگرداندند.در زمان لنین در این مجموعه به روی مردم گشوده شد تا به عنوان موزه از آن استفاده شود.این موزه عظیم دارای ۱۰۵۷ سالن مختلف و۳۰۰۰۰۰۰ اثر است.تخمین زده شده که اگز برای دیدن هر قطعه این موزه تنها یک دقیقه وقت صرف کنید ۱۱ سال طول میکشد تا کل موزه را ببینید.

 

سن‌ پترزبورگ‌ همچنین‌ دارای‌ پارك‌ها و مراكز دیدنی‌ و تفریحی‌ فراوانی‌ است‌ كه‌ هركدام‌ در نوع‌خود بسیار جذاب‌ می‌باشند. این‌ شهر به‌ داشتن‌ خیابان‌های‌ عریض‌ مانند خیابان‌های‌ ساحلی‌ «نوا» و«نفسكی‌ پروسپكت‌» معروف‌ و مشهور است‌. بیشتر ابنیة‌ زیبای‌ سدة‌ 18 و 19 میلادی‌ این‌ شهر از آسیب‌محفوظ‌ مانده‌ است‌. كلیسای‌ این‌ شهر، مركز كلیسای‌ ارتدوكس‌ است‌. از آثار دیگر و جالب‌ این‌ شهركلیسای‌ جامع‌ «سن‌ ایزاك‌» متعلق‌ به‌ سال‌ 1858 و مجسمة‌ سوار بر اسب‌ پتر كبیر (سین‌ سوار) است‌.قدیمی‌ترین‌ بناهای‌ این‌ شهر قلعه‌ «قدیس‌ پطرس‌» و «قدیس‌ بوس‌» می‌باشد كه‌ در سال‌ 1703 ساخته‌شده‌ و در جزیره‌ای‌ در رود «نوا» قرار دارد.

 

این‌ قلعه‌ها در دورة‌ روسیة‌ تزاری‌ از زندان‌های‌ مخوف‌ سیاسی‌بود و نویسندگان‌ و روشنفكران‌ برجسته‌ای‌ چون‌ «داستایوفسكی‌» و «چرینشوفسكی‌» در آنجا زندانی‌بودند. این‌ قلعه‌ها اكنون‌ به‌ موزه‌ تبدیل‌ شده‌ است‌. از دیگر نقاط‌ دیدنی‌ سنت‌پترزبورگ‌ می‌توان‌ «كلیسای‌جامع‌ سن‌ پطروسن‌ پل‌»، «كاخ‌ زمستانی‌ پطر كبیر»، «ستون‌ یادبود الكساندر»، «صومعة‌ الكساندرنفسكی‌»، «موزه‌ روسیه‌»، «موزه‌ آكادمی‌ هنرها»، «موزه‌ تاریخ‌ نشر سنت‌ پترزبورگ‌»، «موزه‌ تاریخ‌ سیاسی‌روسیه‌»، «موزه‌ هنرهای‌ تئاتر و موسیقی‌»، «موزه‌ انسان‌شناسی‌»، «موزه‌ نژادشناسی‌» و «جانورشناسی‌» واپراها و باله‌ها و دراماتئاترهای‌ متعدد را نام‌ برد.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید