باشگاه سوارکاری آراسپ ساری

باشگاه سوارکاری آراسپ، تنها باشگاه سوارکاری در ساری است که با مدیریت مهندس مرادی، خدمات آموزشی و تفریحی را به علاقه مندان اسب و سوارکاری ارائه می‌دهد.

 

 

باشگاه سوارکاری آراسپ

نشانی باشگاه : ساری، جاده فرح آباد، سه راه پنبه چوله گهرباران، دو کیلومتر بعد از پل پنبه چوله سمت راست
شماره تماس : 09118007006
ایمیل : hatef.moradi@yahoo.com
مدیریت : آقای مهندس مرادی

 

فضای محیطی

این باشگاه به متراژ 3 هکتار در فضای سرسبز شمال است که انواع درختان در تمام محیط باشگاه به چشم می خورد از جمله دور مانژ ها و اصطبل ها . هم چنین دارای فضای عالی و مناسب برای گشت در داخل و خارج از باشگاه می باشد .

اصطبل

باشگاه دارای اصطبلی مدرن به ابعاد 15*70 و دارای 60 عدد باکس 3*4 می باشد که به زودی به 96 عدد خواهد رسید . هم چنین 6 عدد باکس 6*4 وجود دارد که یکی از آنها مخصوص سیلمی و 5 عدد دیگر مختص مادیون ها می باشد. یک متر و نیم دیوار و نرده کار شده ، باکس ها را از یکدیگر جدا می کند و اسب ها به راحتی می توانند یکدیگر را ببینند. این اصطبل با تمام امکانات استاندارد شامل تهویه مناسب، نورگیر، آبشخور های اتوماتیک و آبخور های سرامیکی می باشد. هم چنین دارای زین خانه ای به ابعاد 3.5*5.5 می باشد .

تسهیلات

این باشگاه تازه تاسیس بوده و دارای سرویس بهداشتی، نماز خانه، بوفه، پارکینگ ، میز پینگ پونگ و آب پاشهای اتوماتیک می باشد .

 

كافه نعل واقع در باشگاه سواركارى آراسپ

 

مانژ

باشگاه آراسپ دارای یک مانژ 40*60 ، یک مانژ 40*20 ، یک مانژ 50*30 و یک مانژ گرد با قطر 15 و عرض 2.5 می باشدکه در آینده برقی خواهد شد . کف مانژها تماما دارای زهکش و شیب مناسب با پوشش ماسه بادی است.
باشگاه آراسپ دارای کلیه مجوز های جهاد کشاورزی و تربیت بدنی می باشد.

 

 

در ادامه تصاویری از محیط و امکانات باشگاه سوارکاری آراسپ و مسابقات استانی و ملی که در این مجموعه برگزار شده است را مشاهده می‌فرمایید:

 {gallery}Other-horse/horseclub/arasp{/gallery}

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید