سردار آزمون و 52 اسب مسابقه

سردار آزمون

سردار آزمون فوق ستاره مخفی بوندسلیگاست.

در ایران سردار آزمون یک قهرمان مردمی است.

او با ۸/۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، بیش از متس هوملز ۳۳ ساله مشهور قهرمان جهان از دورتموند(۱/۴ میلیون)  فالوئردارد –

و این تنها بخشی از چیزی است که در حال حاضر در مورد او می دانید.

لورکوزن در ژانویه گذشته با ۵/۲میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ، بهترین گلزن لیگ برتر روسیه ۲۰/۲۰۱۹(۱۷ گل) را قبل از پایان نقل و انتقالات زمستانی به اردوی خود آورد.

با این بازیکن تهاجمی همه کاره، بایر نه تنها در نهایت یک کلکسیونر جام‌های قهرمانی(او چهار قهرمانی، یک جام و دو سوپرکاپ با زنیت در روسیه کسب کرد)، بلکه بزرگ‌ترین علاقه‌مند به اسب در بوندسلیگا را نیز بدست آورد: آزمون(اهل گنبد)، که منسوب به ترکمن هاست صاحب ۵۲  اسب مسابقه است.

سردار آزمون تنها به دلیل اشتیاق به ورزش سوارکاری شخصیت شگفت انگیزی نیست.

او می توانست به عنوان یک بازیکن والیبال هم در دنیا بدرخشد.  والیبال ورزش مهمی در خانواده او بوده و هست. او در این رشته و در رده زیر ۱۵ سال حتی به تیم ملی رسید، اما بعد تصمیم گرفت به فوتبال بپردازد.

آزمون هفته گذشته در کمپ تمرینی لورکوزن در زل آم سی/کاپرون، ناگهان با نمایش کلاس خود در والیبال ساحلی همه را غافلگیر کرد.

پس از روستوف و زنیت، لورکوزن سومین باشگاهی است که سردار آزمون را  به لیگ قهرمانان اروپا می‌فرستد. در جام جهانی قطر، کل کشور به مهاجم متکی است. انتظار می‌رود آزمون به عنوان کاپیتان دوم، ایرانی‌ها را در گروه انگلیس، آمریکا و ولز به مرحله یک هشتم نهایی برساند.اگر این اتفاق بیفتد، او دیگر یک ستاره مخفی در بوندسلیگا نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید